czwartek, 31 marca 2016

Ulubione wegańskie blogi, które najczęściej mnie inspirują

Blog weg_Anki a mało w nim wegańskich wpisów, Tajga zdominowała jego treść. Dlaczego? - uważam, że jest już tyle fajnych blogów wegańskich, że ja z moim krótkim stażem nic nowego do tematu nie wniosę.
Dziś polecę Wam blogi, które inspirują mnie w kuchni, bo zwykle zmieniam coś w przepisach - proporcje, składniki, bo czegoś nie mam lub mam za dużo, albo zamieniam jakiś składnik na tańszy odpowiednik.
Nie mam niestety za wiele czasu na czytanie blogów lifestylowych...
Najczęściej zaglądam tu:

Kolejność jest przypadkowa - nie jest to żadne wypunktowanie od najlepszego do gorszego. Podziwiam ich za zapał z jakim gotują, robią piękne zdjęcia i dzielą się z innymi przepisami. Ja czasem nie mam czasu i siły na zrobienie czegoś z mrożonych warzyw i muszę ratować się gotowcami... 
Jeśli coś/ktoś zainspiruje mnie niebawem zrobię aktualizacje lub napisze kolejną krótką notkę. Jeśli macie jakieś pytania odnośnie weganizmu, to śmiało zadajcie je w komentarzach :) 

Miłego dnia! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wegankaijejswiat.blogspot.com